رقیب‌هراسی کاندیداها حق‌الناس و ظلم است/ سند ۲۰۳۰ فاجعه فرهنگی است

  • شناسه خبر: 32898
رقیب‌هراسی کاندیداها حق‌الناس و ظلم است/ سند ۲۰۳۰ فاجعه فرهنگی است

امام جمعه رفسنجان گفت: رقیب‌هراسی در تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری کاملا واضح بوده و این مسئله حق‌الناس و ظلم است.

امام جمعه رفسنجان گفت: رقیب‌هراسی در تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری کاملا واضح بوده و این مسئله حق‌الناس و ظلم است.

به گزارش”روراستی“حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان اظهار داشت: انتخابات حق‌الناس است هم از جهت اینکه مردم حق رای‌دادن دارند و هم اینکه فردی که رای می‌گیرد، حق دارد.

وی بیان داشت: خداوند حقوق بندگان را بر حقوق خود مقدم کرده و رعایت حقوق مردم ادای حقوق خداست.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به خطبه ۱۷۶ نهج‌البلاغه تصریح کرد: ستم برخی بندگان بر برخی دیگر از بندگان بدون ادای حق‌الناس بخشیده نمی‌شود و شایسته است حقیقت در بحث تبلیغات و زمان اجرای انتخابات باشد.

وی خاطرنشان کرد: ریاست جمهوری و عضویت شوراها مقامات دنیوی هستند و حق‌الله و حق‌الناس مسائل اخروی است، انسان عاقل دین خود را به دنیای دیگران نمی‌فروشد.

رمضانی‌پور ادامه داد: در تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری رقیب‌هراسی کاملا واضح است و این مسئله حق‌الناس و ظلم محسوب می‌شود.

وی ابراز داشت: کسی که بر کرسی می‌نشیند اگر ظلمی به مردم روا کند، افرادی که دانسته به او رای دهند در این ظلم شریک هستند.

امام جمعه رفسنجان عنوان کرد: به دهیاران وعده استخدام داده شد که اگر دولت مستقر رای بیاورد دهیاران و  شوراها استخدام می‌شوند که این یک وعده دروغ و ظلم بزرگی است که باید هوشیار باشیم.

وی گفت: سند ۲۰۳۰ بدون کسب مجوز از مراجع قانونی فاجعه فرهنگی است که دولت پنهان‌کاری کرده و طی چند سال بساط اسلام و مسائل مذهبی و دینی از آموزش و پرورش برچیده شود.

رمضانی‌پور اظهار داشت: ما خواستار مذهبی‌تر و دینی‌تر شدن مسائل آموزش و پرورش هستیم در حالی که بعضی مدارس ساعت‌های تربیتی و دینی را کم کردند که این خیانت بزرگی است.

وی با اشاره به اینکه در قضیه ۲۰۳۰، شورای انقلاب فرهنگی و مجلس مدعی هستند، افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرهنگیان این مطلب را به طور واضح بیان کردند که امیدواریم جلوی این کار به سرعت گرفته شود.

 

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :