ایران بهترین برخورد با پناهندگان را دارد

  • شناسه خبر: 32575
ایران بهترین برخورد با پناهندگان را دارد

رئیس دفتر سازمان ملل در امور پناهندگان استان کرمان گفت: ایران بهترین برخورد با پناهندگان را دارد و بهترین شرایط را برای این اتباع فراهم می‌کند.

رئیس دفتر سازمان ملل در امور پناهندگان استان کرمان گفت: ایران بهترین برخورد با پناهندگان را دارد و بهترین شرایط را برای این اتباع فراهم می‌کند.

به گزارش”روراستی” اگنس موکانت‌والی پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح مرکز بهداشت پیامبر اعظم (ص) شهر رفسنجان اظهار داشت: از اینکه در این مراسم دعوت شده‌ام تشکر می‌کنم و از دیدن دستاوردهای جمهوری‌ اسلامی ایران افتخار می‌کنم.

وی بیان داشت: به عنوان کسی که سال‌ها خارج از ایران کار کرده‌ام دولت ایران را با دیگر دول در زمینه حقوق پناهندگان متفاوت می‌بینم این دولت بین پناهندگان و شهروندان فرقی نمی‌گذارد.

رئیس دفتر سازمان ملل در امور پناهندگان استان کرمان با بیان اینکه این پروژه‌ها دستاوردهایی است که به هدف اصلی که سلامت است، مربوط است، افزود: دولت ایران در بخش آموزش اتباع هم کمک‌های بزرگی کرده است.

وی با اذعان بر اینکه کمک‌هایی که ما در قبال هر پروژه در ایران انجام می‌دهیم در برابر با بودجه‌هایی که کشور ایران هزینه می‌کند ناچیز است، گفت: از دولت ایران تشکر می‌کنیم که حامی است و همیشه در تمام موارد کمک کرده است.

موکانت‌والی ابراز داشت: ایران بهترین برخورد با پناهندگان را دارد و بهترین شرایط را برای این اتباع فراهم می‌کند، باوجود این جمعیت اتباع هیچ‌گله و شکایتی نشنیدیم اما کشورهای اروپایی که مهاجران کمتری دارند همیشه گله‌مند هستند.

وی خاطرنشان کرد: این ساختمانی که افتتاح شد خیلی بزرگ است و من فکر نمی‌کردم به این بزرگی باشد که احداث آن برای اتباع جای تشکر دارد.

اگنس در پایان بیان کرد: آموزش و بهداشت دو امر مهم است که در نهایت به جامعه سالم منتهی می‌شود.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، ایران، بهترین
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :