ریشه اصلی ۷۰ درصد طلاق‌ها اعتیاد است/ رتبه اول رفسنجان در کاهش آمار سرقت ها در استان کرمان طی سال ۹۵

  • شناسه خبر: 32534
ریشه اصلی ۷۰ درصد طلاق‌ها اعتیاد است/ رتبه اول رفسنجان در کاهش آمار سرقت ها در استان کرمان طی سال ۹۵

رئیس دادگستری رفسنجان گفت: ریشه اصلی ۷۰ درصد طلاق ها اعتیاد است.

رئیس دادگستری رفسنجان گفت: ریشه اصلی ۷۰ درصد طلاق ها اعتیاد است.به گزارش”روراستی” حجت‌الاسلام مهدی پورمحمدی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان باحضور علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان کرمان اظهار داشت: در سال جاری پیرامون انتخاب همسر و بحث مجردها باید برنامه خوبی آغاز کنیم.
وی بیان داشت: کلاس‌هایی که از سوی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی برگزار شده در کاهش آمار طلاق اثر خوبی داشته و تداوم این کلاس‌ها و استفاده از کارشناسان باید مدنظر باشد.
رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان تصریح کرد: ریشه ۷۰ درصد طلاق‌ها موادمخدر و اعتیاد است به‌ویژه موامدخدر صنعتی که رو به افزایش است، همچنین بیشترین جرمی که در سطح کشور آمار بالایی دارد، سرقت به ویژه سرقت‌های خرد است که آن هم ریشه‌اش اعتیاد است.
وی خاطرنشان کرد: بسیاری از آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی ریشه در اعتیاد دارد.
پورمحمدی با اشاره به اینکه رفسنجان سال ۹۵ رتبه اول استان در کاهش آمار سرقت‌ها را داشته است، افزود: اگر به ریشه موادمخدر ورود کنیم هم آمار طلاق پایین می‌آید هم ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا خواهد کرد.
وی عنوان کرد: سالانه هزینه‌های زیادی در راه مبارزه با موادمخدر صرف می‌شود اما موفقیت‌آمیز نبوده است.
پورمحمدی با تأکید بر تقویت کمپ‌های ترک‌اعتیاد و برگزاری جلسه با انجمن معتادان گمنام، اذعان کرد: انجمن معتادان گمنام در کارشان خیلی موفق عمل کرده است.
وی با تأکید بر همکاری رسانه‌ها، رادیو و همه ارگان‌ها در راستای مبارزه با موادمخدر متذکر شد: با راه‌اندازی کارگروه تخصصی موادمخدر و کاهش آسیب‌های اجتماعی امیدواریم بتوانیم موفقیت‌هایی در این زمینه حاصل کنیم.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،دادگستری،طلاق
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :