نباید در کار فرهنگی غرض سیاسی ورود کند

  • شناسه خبر: 32529
نباید در کار فرهنگی غرض سیاسی ورود کند

امام جمعه رفسنجان گفت: : کار فرهنگی نباید غرض سیاسی در آن ورود پیدا کند که در غیراینصورت آن کار دیگر کار فرهنگی حساب نمی‌شود.

امام جمعه رفسنجان گفت: : کار فرهنگی نباید غرض سیاسی در آن ورود پیدا کند که در غیراینصورت آن کار دیگر کار فرهنگی حساب نمی‌شود.به گزارش”روراستی” حجت‌الاسلام رمضانی‌پور صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان باحضور علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان اظهار داشت: عید مبعث را پیشاپیش تبریک و تهنیت می‌گوییم.
وی با اشاره به جشن مبعث در محل امامزاده عباس(ع) در مرز بردسیر و رفسنجان، تصریح کرد: امسال هم در این مکان مقدس جشنی باشکوه برگزار می‌شود.
امام جمعه رفسنجان ادامه داد: امسال هم کتاب خانواده و حاج‌یونس معرفی می‌شود که بیش از ۱۵ هزار جلد کتاب خریداری می‌شود و پیش‌بینی می‌شود بیش از ۳۰ هزار نفر این کتاب را مطالعه کنند.
رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: امام‌موسی‌بن جعفر(ع) در دوران طلایی امامت خود در تضعیف‌ها بسیار موفق عمل کرد و توانستند هرم شیعه را در جهان اسلام حفظ و پرچم شیعه را برافراشته نگه بدارند و شیعه در دوران آن امام پویاتر از هر زمان بود.
وی ابراز داشت: کار فرهنگی نباید غرض سیاسی در آن ورود پیدا کند که در غیراینصورت آن کار دیگر کار فرهنگی حساب نمی‌شود، کار به دولت‌ها هم نداریم، فرهنگی که جامعه به آن نیاز دارد باید به عنوان دستور کار باشد.
امام جمعه رفسنجان اظهار کرد: در جلسات فرهنگ عمومی شهرستان دستاوردهای خوبی بدون گرایش‌ها و اعمال سلیقه‌ها داشتیم و با تعاملی که بین دستگاه‌ها وجود داشته توانستیم جلوی پیشرفت برخی موارد منفی را بگیریم.
وی متذکر شد: اعضای شورای فرهنگ عمومی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات نقش داریم و باید امیدبخش باشیم تا شاهد افزایش درصد حضور مردم پای صندوق‌های رای باشیم.

 

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،امام جمعه،فرهنگ عمومی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :