انتخاب مدیران از تمام جناح های سیاسی در یک دولت در حد شعار است

  • شناسه خبر: 32159
انتخاب مدیران از تمام جناح های سیاسی در یک دولت در حد شعار است

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان گفت: در هیچ دولتی مدیران از تمام جناح ها انتخاب نشده اند و این ادعا و شعار است.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان گفت: در هیچ دولتی مدیران از تمام جناح ها انتخاب نشده اند و این ادعا و شعار است.

به گزارش”روراستی” جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان امروز باحضور اعضای این شورا و میهمانی از خارج از شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام محمودآبادی  مدیرکل سازمان اسناد و کتابخانه های عمومی جنوب شرق امروز برای بیان عملکرد دولت در این جلسه سخنرانی تند و صریحی و سریعی داشت و البته این سخنرانی چندان در حوصله جلسه هم نبود.

اما او خروج از رکود را یادآور شد و نجات از جنگ و ونزوئلایی نشدن  ایران با رکود ۴۰۰ درصدی با استفاده از یکی از بندهای برجام را متذکر شد و حمایت مقام معظم رهبری از برجام و پشتیبانی ایشان از این قضیه را گوشزد کرد، محمودآبادی همچنین این دولت را منحصر به فرد خواند و دلیلش را انتخاب مسؤولان از تمام جناح ها دانست.

مدیرکل سازمان اسناد و کتابخانه های عمومی جنوب شرق از رعایت حقوق شهروندی در این دولت سخن به میان آورد و البته در امان بودن دانشجویی که در برابر رئیس جمهور انتقادات خود را بیان کرد پس از اتمام آن جلسه را یکی از نمونه های حقوق شهروندی عنوان کرد و آن را به به حکومت امام علی(ع) تشبیه کرد.

اما سرهنگ سلطانی فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان هم در این جلسه اظهار کرد: نباید در برجام از مقام معظم رهبری هزینه شود، چراکه ایشان اگرچه پشتوانه دولت بودند اما از همان ابتدا تاکید بر عدم اعتماد به آمریکا داشتند و از دست آهنین زیر دستکش مخملی  گفتند.

فرمانده سپاه رفسنجان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در جریان مذاکرات فرمودند« گام به گام پیش بروید، اول شما قدم بردارید بعد طرف مقابل» اما ما ۹ قدم برداشتیم شما بگویید طرف مقابل ما چه قدمی برداشت.

وی تاکید کرد: در هیچ دولتی نه دولت قبل و نه فعل از تمام جناح ها به خدمت گرفته نشده و این تنها ادعا و شعار است که بگوییم این دولت منحصر به فرد است و  مسؤولان را از تمام گروه های سیاسی انتخاب کرده است.

فرمانده سپاه رفسنجان افزود: تجربه ما در برجام این بود که آمریکا قابل اعتماد نیست.

انتهای پیام/ بمی نژاد

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، جناح، شعار
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • گمنام

    ماشاالله به جناب سرهنگ سلطانی که واقعا با بصیرتن

    محمد

    درود بر سرهنگ سلطانی

    امير

    با سلام فرمانده سپاه هم گفتن که در دولت قبل هم چنین اتفاقی افتاده و مدیران فقط از جناح خودشون انتخاب شدن حالا که نزدیک انتخابات شده بعضی دست به کار شدن تا عملکرد دولت رو خوب نشون بدن ولی اینو بدونند که مردم ایران فهمیده تر از این هستند که با این تبلیغات گول بخورند. رئیس جمهوری که در بسیاری از موارد بلافاصله پس از سخنرانی رهبری درست برخلاف صحبت های ایشون حرف می زنه لساقت رئیس جمهوری شدن دوباره رو نداره. مردم باید کسی رو انتخاب کنند که هم در گفتار و هم در عمل تابع ولایت فقیه باشه و با تمام توان فرمایشات ایشون رو عمل کنه در بحث برجام آقا فرمودند من به مذاکرات خوش بین نیستم ولی بعضی ها گفتن نه ما باید با کدخدا رابطه داشته باشیم تا اوضاع روبه راه بشه. زحمت چندین ساله دانشمندان هسته ای رو که به خاطر خونشون رو هم دادن به باد دادن و بعد هم گفتن دستاورد برجام این بوده که مردم آمریکا رو شناختن! مردم ما آمریکا رو از همون روز اول می شناختن ولی مسئولین بودن که به اون اعتماد کردن و رفتن و لبخند زدند و همه چی رو نابود کردن و سیمان ریختن داخلش این جمله آقای ظریف رو همه میدونن که گفتن هیچ وقت یک ایرانی رو تهدید نکنید!!! بله هیچ وقت اونو تهدید نکنید بلکه به اون لبخند بزنید و بعد اونو گول کنید و برجام رو امضاء کنید.

    همشهری

    در دولت قبل خیلی از مدیران به دلیل جناح بازی اخراج شدن بازنشستشون کردن . واسه یاداوری یه مروری به هشت سال پیش باید انداخت