برنامه‌های سفر رئیس مجلس شورای اسلامی در کرمان

  • شناسه خبر: 30948
برنامه‌های سفر رئیس مجلس شورای اسلامی در کرمان

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان برنامه‌های حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در استان کرمان را تشریح کرد.

به گزارش”روراستی” به نقل از خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی مجمع نمایندگان استان کرمان، حسین امیری خامکانی افزود: ضمن استقبال از علی لاریجانی در فرودگاه جیرفت در روز پنج‌شنبه ۲۱ بهمن‌ ماه جاری وی به شهرستان قلعه‌گنج سفر می‌کند و از شهر نمونه اقتصاد مقاومتی بازدید به عمل می‌آورد.

وی تصریح کرد: رئیس مجلس شورای اسلامی با سفر به شهرستان کرمان در نشست مشترک شورای اداری و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شرکت می‌کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به برنامه‌های رئیس مجلس طی روز جمعه در کرمان بیان داشت: علی لاریجانی ضمن شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرمان، سخنران  مراسم بزرگداشت ۲۲ بهمن است.

امیری ادامه داد: همچنین با حضور رئیس مجلس در شهرستان بردسیر کارخانه نورد ۵۰۰ هزار تنی این شهرستان با سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیارد تومان بهره‌برداری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: آغاز عملیات اجرایی و کلنگ‌زنی کارخانه پلاسمای خون در ماهان آخرین برنامه رئیس مجلس شورای اسلامی در استان کرمان است.

امیری عنوان کرد: در نیمه اول دی ماه طی دعوتنامه‌ای با امضای استاندار و رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان از رئیس مجلس شورای اسلامی برای حضور در استان کرمان دعوت به عمل آمد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان ابراز داشت: با توجه به حضور وی در دهه فجر پیشنهاد داده شد که این سفر دو روزه باشد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، برنامه، سفر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :