افتتاح سالن ورزشی شهید ابراهیمی کشکوئیه/ رفسنجان ممتازترین شهرستان در مشارکت خیران

  • شناسه خبر: 30939
افتتاح سالن ورزشی شهید ابراهیمی کشکوئیه/ رفسنجان ممتازترین شهرستان در مشارکت خیران

سالن ورزشی شهید ابراهیمی کشکوئیه با ۱۶ میلیاردریال اعتبار به بهره برداری رسید.

 به گزارش”روراستی” سالن ورزشی شهید ابراهیمی کشکوئیه باحضور مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و جمعی از مسؤولان شهرستان و محلی افتتاح شد.
 دیبا کلانتری در حاشیه این افتتاحیه افزود: سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش اهمیت زیادی دارد و توسعه ورزش در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و کمک به حوزه سلامت و کمک به نشاط، شادابی در جامعه خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان تصریح کرد: شهرستان رفسنجان از جمله شهرستان‌های برتر استان در حوزه خیران است و سال گذشته از خیران استان به‌ویژه از خیر ورزشی‌ساز آگاه در برج میلاد تجلیل به عمل آمد.

وی با اشاره به آغاز نهضت خوب در ورزش کشور عنوان کرد: سالن مسابقاتی کشکوئیه به همت پدر شهید ابراهیمی با متراژ یک‌هزار و ۸۰۰ مترمربع و ظرفیت تماشاچی ۸۰۰ نفر دارای سیستم سرمایشی و گرمایشی استاندارد و سیستم صوتی و اطفای حریق و اعتبار یک‌میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و ملی احداث شده است.

کلانتری با بیان اینکه این پروژه از سال ۸۵ آغاز به کار کرده و سال ۹۱ متوقف شده و در نهایت امروز به بهره‌برداری رسید، عنوان کرد: در کشور ۴ هزار پروژه نیمه‌تمام داریم که برای تکمیل آن به مبلغی بالغ بر ۹ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

کلانتری ابراز داشت: باتوجه به ظرفیت‌های موجود در کشکوئیه امیدواریم بتوانیم در تکمیل و تجهیز و کمک به پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی همراهی خیران را داشته باشیم.

وی افزود: از سه بانوی برگزیده استان کرمان در ۱۶ اسفند ۹۵ که مورد تجلیل قرار می‌گیرند، دو بانو از رفسنجان هستند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، سالن، ورزشی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :