ایجاد ۷۰۰ هزار شغل در دولت حاضر کجاست؟

  • شناسه خبر: 30285
ایجاد ۷۰۰ هزار شغل در دولت حاضر کجاست؟

امام جمعه رفسنجان گفت: آقای رئیس جمهور که می گویید ۷۰۰ هزار شغل ایجاد کردید کجا است؟

به گزارش ” روراستی ” حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه شهر رفسنجان بیان کرد: با برجام دیگر نمی توان کاری کرد، من می گویم که شما سمعک بزنید و واویلای جامعه را بشنوید.
وی ادامه داد: مردم را نباید دست کم گرفت عزت مردم عزت ملی است و نباید زیر سوال رود، برای جوانان کاری انجام دهید.
رمضانی پور با اشاره به ششم بهمن سال ۶۰ که مردم آمل طی چند ساعت منافقان را که شهرشان را چپاول کرده بودند را از امل خارج کردند افزود: این کار مردم امل و طرد منافقان از شهرشان طی چند ساعت درس داشت که باید برای فتنه گران درس آموز باشد.
وی ادامه داد: انهایی که در زمان رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی در مسجد جامع رفسنجان و نیز در آیین تششیع پیکر ایشان شعار سر دادند این درس را از مردم امل بگیرند که انها اصلا عددی نیستند که بخواهند در برابر همت و غیرت ولایی مردم بخواهندکاری کنند.
وی با بیان اینکه اسلام برپنج چیز استوار است تصریح کرد: آنها شامل ولایت، اطاعت محض از ولایت، اعتقاد به ولی امر و … است.
رمضانی پور ادامه داد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بعد از امام راحل، رهبر فرزانه انقلاب اول شخص جامعه بودند و در سال ۵۸ امام وی را امام جمعه تهران منسوب کردند، رهبر انقلاب اسلامی مورد اعتماد امام بود.
وی بیان کرد: یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری نترسیدن از تهدیدات دشمن است که فرمودند تهدید دشمن شما را وادار به عقب نشینی نکند پس نباید در برابر تهدیدات دشمن سست شویم.
امام جمعه رفسنجان به امر مقدس ازدواج اشاره و تصریح کرد: این امر موجب نزول رحمت الهی می شود به طوری که رحمت الهی در زمانهای نزول باران، نگاه کردن فرزند به چهره والدین، گشوده شدن درب خانه کعبه و نیز زمانی که عهد و پیمان ازدواج بسته می شود از طرف خداوند بر بندگانش نازل می شود.
رمضانی پورادامه داد: پس والدین باید در تحقق برنامه ازدواج فرزندان سخت نگیرند و با مهریه کم فرزندان خود را به ازدواج ترغیب کنند.
وی خاطرنشان کرد: مهریه زیاد برای دختر ارزشی ایجاد نمی کند، ارزش دختر به نجابت، اخلاق، ایمان و حجاب و کدبانو بودن و زندگی کردنش است و ارزش پسر هم این است که جدی باشد، تعصب داشته و اهل غیرت باشد و کار کند.
وی اظهار کرد: موضوع ازدواج در شورای فرهنگ عمومی شهرستان از مهمترین مبحث ها است و برای کاهش طلاق در قالب شیرین سازی زندگی تلاشهایی صورت گرفته و ادامه دارد.
رمضانی پور افزود: در رفسنجان با برگزاری کلاسهای مشاوره قبل و بعد از ازدواج و مهارت های زندگی طی دو سال گذشته آمار طلاق کاهش یافته است.
وی همچنین حادثه دلخراش و تلخ آتشسوزی مجتمع تجاری پلاسکو را ضایعه ای دردناک برای ملت برشمرد و گفت: شهادت جمعی از اتشنشانان در ساختمان تجاری پلاسکو که برای امدادگری رفته بودند را به ملت و خانواده هایشان تسلیت می گوییم.
وی به مناسبت ششم بهمن اشاره کرد و گفت: در ششم بهمن سال ۶۰ منافقین شهر آمل را اشغال کردند که با همت مردم این شهر طی چند ساعت تمام مکانهای اشغال شده از دست منافقان بیرو ن آمد و در این راستا ۴۰ نفر از مردم آمل شهید شدند که امام نیز این کار را تحسین کردند.
وی روز گمرک را مسئولان و خدمتگذاران این امر تبریک گفت و افزود: اما شایسته است که مسئولان در این حوزه اجازه ندهند کالاهایی که در داخل تولید می شوند وارد شود، تولیدات داخلی را ارزش دهید اجازه ندهند کارخانه های ما ورشکسته شوند.
امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه جوانان ما سرمایه انقلابند خاطرنشان کرد: باید برای خروج از رکود و بیکاری این جوانان تدابیری اندیشیده شود.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،نماز،جمعه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حمید

    ما هم نمیدونیم بخدا کجا است این مشاغل

    ilai

    ضمن عرض سلام و ادب دوستان مردم خودشون سنگ محک خوبی واسه عملکرد مسئولین هستند و نیاز به تلقین و رهنمود هیچ کس دیگری ندارد

    سالک

    کار واسه جوانهای ما نه واسه تهرانیها جور کردن اقا

    د. اکبری

    برو بابا دلت خوشه

    امير

    خدا روشکر در رفسنجان کسی هست که حرف دل مردم رو بزنه ایشون درست میگه من یه جووونم که چندین سال کار ندارم کدوم شغل

    مهدی

    مردیم از بیکارییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

    شهين

    ایشالا درست میشه فقط ۴ماه مونده

    ميثم

    منم بیکارم یعنی بین این ۷۰۰هزار شغل جای ی یه یک شغل برا من نیست

    شهروند

    مردم امل همیشه ولایت مدارن من خودم شمالیم ساکن رفسنجان ،البته رفسنجانیها هم همیشه در صف اول ولایت مدارین

    شمالي

    درود بر بچه های شمال

    حسني

    این دولت درهای دنیا رو باز کرد بر روی ما چرا بعضی ها اینقد دوست دارن تضعیف کنن این دولت رو

    جاسم

    سلام کی به فکر جونهاس

    صادقي

    درود بر امام جمعه بصیر و مردمی رفسنجان

    سيد

    احسنت بر امام جمعه شجاع و ولایت مدار

    محمد

    سلام ما هم نمی دانیم کجاست این شغلها

    سالک

    فک کنم قایم باشک داره بازی میکنه بعد انتخابات پیدا میشه

    جوون بيکار شهر

    اگه پیدا کردی نشونی بده منم برم

    فاطمه

    فکر کنم تو خواب دیده این شغلها رو یا در مخیلاتشون میگذره