دلایل افت تحصیلی دانش آموزان رفسنجان شناسایی شود

  • شناسه خبر: 30238
دلایل افت تحصیلی دانش آموزان رفسنجان شناسایی شود

فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه در حوزه آموزش هم افت تحصیلی را شاهد هستیم، افزود: دانش‌آموزان رفسنجان در زمره بااستعداد‌های کشور هستند، اما دلیل این افت تحصیلی را باید شناسایی کرد.

به گزارش”روراستی” ملانوری صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان افزود: کاهش آسیب‌های اجتماعی شامل اعتیاد، طلاق، بی بندوباری و … همه در گرو این است که اگر مردم از تبعات این ناهنجاری‌ها آگاه شوند این آسیب‌ها کم رنگ شده و زندگی‌ها شیرین می‌شود.

ملانوری با اشاره به وجود حدود ۷۵ هزار خانوار در رفسنجان بیان کرد: آموزش مهارت‌های زندگی برای بیش از یک هزار و‌ ۸۰۰ نفری که طی چند سال پیش ازدواج کردند، می‌تواند در جلوگیری از طلاق مفید باشد.

وی ادامه داد: تمام انرژی‌ها صرف کارهای بیهوده می‌رود، لذا در محافل عمومی ‌و جلسات باید تلاش ما برای ایجاد شغل، ازدواج آسان، وحدت، همدلی و آرامش باشد.

‌فرماندار رفسنجان با تاکید بر ترویج ازدواج آسان گفت: فرهنگ غلط ازدواج‌های سنگین بنیان خانواده را از هم می‌پاشاند، جهالت در عصر مدرن و ارتباطات عین بدبختی و نفهمی است.

وی خاطرنشان کرد: بزرگترین عیب ما تعریف‌های بی‌مورد است که موجب می‌شود از طرفی زندان‌ها پر شود و اعتیاد و … رواج یابد.

ملانوری با اشاره به اینکه در حوزه آموزش هم افت تحصیلی را شاهد هستیم، افزود: دانش‌آموزان رفسنجان در زمره بااستعداد‌های کشور هستند، اما دلیل این افت تحصیلی را باید شناسایی کرد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، دلایل، افت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :