دانش آموزان در کنار درس به تحقیق و پژوهش بپردازند

  • شناسه خبر: 30171
دانش آموزان در کنار درس به تحقیق و پژوهش بپردازند

فرماندار رفسنجان گفت: دانش آموزان در کنار دروس مدرسه به تحقیق و پژوهش بپردازند.

به گزارش”روراستی” ملانوری امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش با تبریک هفته شوراهای آموزش و پرورش افزود:  اعضای شورا با همراهی و مشورت تلاش می‌کنند، مسیر روشن‌تری برای تعلیم و تربیت در شهرستان فراهم کنند.

ملانوری عنوان کرد: از دست‌ دادن آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی مصیبتی جانسوز برای کشور و ملت ما و به‌طور ویژه فراق یاری وفادار برای شخص مقام معظم رهبری و سیستم اجرایی و اداری کشور است.

فرماندار رفسنجان ادامه داد: از طرفی این روزها بیشتر از هر زمانی شخصیت وجودی ایشان را درک می‌کنیم و برای ما سبب افتخار است که این شهرستان چنین انسانی تربیت و به جهان تقدیم کرد و به عنوان یک انسان تاریخ‌ساز و تأثیرگذار ماندگار شد.

وی ابراز داشت: دانش‌آموزان دقت کنند که آیت‌الله هاشمی روزی دانش‌آموزی بود که از روستای بهرمان به قم رفت با شخصیت بزرگی مانند امام (ره) آشنا شد در جریان مبارزات انقلاب قرار گرفت و در زندان‌های ساواک شکنجه شد.

وی اذعان داشت: همه ما در طول زندگی قصد داریم به جایی برسیم و هدف داریم و برای رسیدن به هدف نیازمند برنامه و الگو هستیم، بنابراین باید انسان‌هایی انتخاب کنیم که الگوی‌ ما باشند و آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی از الگوهای خوب برای ماست.

این مسؤول گفت: آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی به جایگاه و پست فکر نمی‌کرد و سایر مبارزان دوران انقلاب نیز همین‎گونه بودند، بنابراین امروز هاشمی برای من و شما الگو است، فردای این کشور و ما بستگی به عزم و اراده امروز دانش‌آموزان دارد.

ملانوری افزود: برای رفسنجان که چنین الگویی دارد؛ شایسته نیست که دانش‌آموزان افت تحصیلی داشته باشند.

وی بیان داشت: دانش‎آموزان باید برای تحقیق و پژوهش و علم‌اندوزی زمان بگذارند و با جدیت در این زمینه کار کنند و با همت شورای آموزش و پرورش، معلمان و مدیران در این راستا گام بردارند تا موفق شوند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، تحقیق، پژوهش
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :