رابطه با آمریکا نمی‌تواند مشکلات اقتصادی و معیشتی ما را حل کند

  • شناسه خبر: 30108
رابطه با آمریکا نمی‌تواند مشکلات اقتصادی و معیشتی ما را حل کند

امام جمعه رفسنجان گفت: بعضی تصور می‌کنند رابطه با آمریکا می‌تواند مشکلات اقتصادی و معیشتی ما را حل کند در حالی‌که آمریکا توان حل مشکلات کشور خود را ندارد.

امام جمعه رفسنجان گفت: بعضی تصور می‌کنند رابطه با آمریکا می‌تواند مشکلات اقتصادی و معیشتی ما را حل کند در حالی‌که آمریکا توان حل مشکلات کشور خود را ندارد.

به گزارش”روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر با تأکید بر رعایت تقوا اظهار داشت: تقوا بهترین زاد و توشه برای عالم آخرت است.

وی با تسلیت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی او را یار دیرین امام (ره) و رفیق ۵۹ ساله رهبر معظم انقلاب دانست و از کسانی که در تشییع‌ جنازه رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت کردند، قدردانی کرد.

امام جمعه رفسنجان همچنین از فرزندان آن مرحوم که اجازه ندادند افراد سودجو و فرصت‌طلب در مراسم تشییع آن عالم فتنه‌ای به وجود آورند، تشکر کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه اگر بخواهیم هاشمی‌رفسنجانی را توصیف کنیم خوب است از کلام رهبر معظم انقلاب بهره بگیریم، افزود: جایگاه مهم آن مبارز انقلابی که سال‌ها قبل از انقلاب در کنار امام راحل بود و شکنجه‌ها را تحمل کرد و اموال خود را صرف کارهای انقلابی کرد، بر کسی پوشیده نیست.

رمضانی‌پور ابراز داشت: اهمیت خدمات و تلاش‌های وی در سال‌های قبل و بعد از انقلاب و در عرصه‌ها، سمت‌ها و مسؤولیت‌های مختلف بالاست و او فردی بود که در برابر جدا کردنش از رهبر انقلاب با دشمنان مقابله کرد و نگذاشت، خناسان و دشمن به این خواسته خود برسند.

وی خاطرنشان کرد: از این پس هم امت حزب‌الله نباید اجازه دهند گروهی منحرف و شیطان‌صفت اسم و جایگاه هاشمی‌رفسنجانی را به نام خود و حزب خود مصادره کنند.
خطیب جمعه رفسنجان اظهار کرد: این افراد سودجو و فرصت‌طلب برای حفظ منافع خود تلاش می‌کنند، اما تشییع باشکوه وی نشان از عشق به ولایت و مقبولیت نظام و خدمت‌گزاران به نظام دارد.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به کلام مقام معظم رهبری افزود: ایشان وظیفه مهم مسؤولان و مردم تقویت عوامل اقتدار ملی که ایمان به معرفت دینی، قدرت علمی، اقتصاد مقاوم و حفظ عزت ملی است، دانستند.

رمضانی‌پور توضیح داد: بعضی منافقان عزت ملی را فروختند و هر از گاهی آن را نشانه می‌روند و رهبر معظم انقلاب بر شناخت دشمن تأکید دارند و آمریکا را به عنوان بزرگترین شیطان می‌دانند.

وی اظهار کرد: بعضی تصور می‌کنند رابطه با آمریکا می‌تواند مشکلات اقتصادی و معیشتی ما را حل کند در حالی‌که آمریکا توان حل مشکلات کشور خود را ندارد.

امام جمعه رفسنجان اضافه کرد: ما از تحریم‌ها به عنوان پشتوانه قوی برای خود یاد می‌کنیم چرا که برخی اقتدارها را برای کشور حاصل کردیم.

رمضانی‌پور بیان کرد: اگر همه مسؤولان و دلسوزان نظام آن‌چه رهبری می‌فهمند و تذکر می‌دهند را به‌ کار می‌بستند، اقتصادی مقاوم داشتیم و وضع معیشت مردم بهتر بود.

وی تصریح کرد: امید بستن به برجام مشکلات اقتصادی و معیشتی و بیکاری را برطرف نمی‌کند.

رمضانی‌پور سالروز فرار شاه ملعون را یادآور شد و نیز سالروز شهادت نواب‌صفوی را گرامی داشت و گفت: خون شهدا سرمایه‌گذاری شد تا اقتدار و عظمت و صلابت کشور تضمین شود.

امام جمعه رفسنجان در بخش دیگری از خطبه‌ها از اقتدار نیروی انتظامی و کشف مقادیر زیادی مواد مخدر صنعتی در این شهرستان قدردانی کرد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، رابطه، آمریکا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :