مستند شهید طالبی مقدم در رفسنجان کلید می خورد

  • شناسه خبر: 30064
مستند شهید طالبی مقدم  در رفسنجان کلید می خورد

مستند شهید طالبی مقدم در رفسنجان کلید می خورد.

مستند شهید طالبی مقدم در رفسنجان کلید می خورد.

به گزارش”روراستی” به نقل از  روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان، همزمان با ۱۹ دی ماه سالروز عملیات غرور آفرین کربلای ۵، نشستی پیرامون مستند سردارشهید طالبی مقدم با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، برادران و همرزمان شهید و مسؤولان انجمن های سینمای جوان و تئاتر رفسنجان در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در این نشست حسین طالبی برادر شهید ضمن تشکر از حضور دعوت شدگان ابراز امیدواری کرد که با حمایت های معنوی همه علاقه مندان این مستند به طور شایسته ای تولید گردد. کارگردان این اثر زمان پیش بینی شده برای تصویر برداری مستند یاد شده را بیش از یک ماه اعلام و بر استفاده از افراد متخصص در تولید این فیلم تاکید کرد.

مجید افضلی پور از همرزمان و بستگان شهید نیز ضمن تشکر از حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به بیان خاطراتی از شهید علی طالبی پرداخت.

در ادامه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز ضمن ادای احترام به شهدای ۱۹ دی ماه ۱۳۶۵ که عملیات کربلای ۵ بهانه پرکشیدنشان بود، به روح سردار شهید طالبی نیز درود فرستاد و آمادگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت هرگونه حمایت برای تولید این اثرتا زمان اکران را اعلام و یادآورشد:  رسالت هنر پرداختن به همین اتفاقاتی است که شاید پس از سی سال درحال فراموشی است و می توان از طریق هنر آن را به روز کرد تا مورد استفاده تمام اقشار جامعه قرارگیرد.

محمد آبادی باذکر این نکته که شهدا مربوط به همه مردم هستند، افزود: ما اجازه نداده ایم که عده ای شهدا را مصادره کرده و در جهت منافع گروهی و حزبی خود از آنها بهره ببرند؛ بنابراین از همه نهاد ها می خواهیم که جهت تولید این اثر از هرگونه حمایت مالی، معنوی ، پشتیبانی و لجستیکی دریغ نکنند.

نشست فوق با حضور در مزار سردار شهید علی طالبی مقدم به اتمام رسید تا بزودی و پس از طی شدن مراحل پیش تولید، تصویر برداری آن در رفسنجان، بم و خوزستان آغازشود.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، مستند، کلید
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • سالمی

    یا علی ممنونم

    همشهری

    اداره ارشاد رفسنجان خیلی هنر داره بدهی گاز وتلفناش رو بپردازه که چند ماه قطع نشه یا بدهی نمایشگاه کتاب سال گذشته رو بپردازه شهدا نیاز به حزب وخط بازی ندارن نمیخواد شما مصادره شون کنید

    شهروند

    شهدا رو فراموش نکنید حتی با یک صلوات

    محمدپور

    اجرتون با شهدا