تشکیل حلقه انسانی برای دفاع از ستایش و ستایش ها در رفسنجان

  • شناسه خبر: 27704
تشکیل حلقه انسانی برای دفاع از ستایش و ستایش ها در رفسنجان

نماینده کانون فعالیت های صبح کویر رفسنجان گفت: به منظور آگاهی مردم و حساس سازی آن ها نسبت به عمل کودک آزادی، زنجیره انسانی در رفسنجان تشکیل می شود.

نماینده کانون فعالیت های صبح کویر رفسنجان گفت: به منظور آگاهی مردم و حساس سازی آن ها نسبت به عمل کودک آزادی، زنجیره انسانی در رفسنجان تشکیل می شود.

به گزارش”روراستی” کانون فعالیت های اجتماعی صبح کویر رفسنجان به منظور بررسی وضعیت کودکان بدسرپرست و باتوجه به مورد کودک آزاری که در روزهای اخیر در رفسنجان رخ داده و موجب رنجیدگی خاطر شهروندان و تمام ملت ایران شده است، جلسه ای تشکیل داد.

ریاحی یکی از اعضای هیئت مؤسس این کانون به خبرنگار ما گفت: این کانون به منظور فعالیتهایی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و حفظ محیط زیست و آموزش کودکان برای پاکیزگی محیط زیست در سال ۸۷ تأسیس شد.

وی ادامه داد: از اهداف مهم دیگر کانون بررسی وضعیت کودکان بدسرپرست و پیشگیری از اعتیاد است و باتوجه به مورد کودک آزاری که برای ستایش ختر سه ساله رفسنجانی رخ داده است، اعضای کانون گرد هم آمدند تا با ارائه راهکار از تکرار اینگونه فجایع پیشگیری شود.

ریاحی خاطر نشان کرد: اینگونه افراد در آینده دچار اختلالات روانی و جسمی گشته و آسیب آن به سایر افراد جامعه نیز سرایت خواهد کرد و اگر یک کودک آسیب می بیند، دیگران حق دارند نسبت به آن واکنش نشان دهند.

وی ادامه داد: اینگونه نیست که پدرو  مادر کودکانی که مورد آزار و اذیت والدین خود قرار گرفته اند ادعای صاحب اختیاری کنند و بگویند حق داریم فرزندمان است؛ خیر چراکه تبعات این آسیبها دامنگیر سایر افراد جامعه است.

 عضو هیئت مؤسس کانون فعالیت های صبح کویر رفسنجان بیان کرد: در جلسه ای که با حضور اعضا پیرامون این موضوع برگزار شد، مصوب شد نسبت به حساس سازی جامعه و آگاه کردن مردم نسبت به عمل وقیح و بسیار زشت کودک آزاری با مجوز، زنجیره انسانی تشکیل دهیم و با شعارها و پلاکاردهایی نسبت به این مهم آماده می شود،حضور یابیم.

وی اضافه کرد: همچنین جلسه ای باحضور فرماندار به عنوان بالاترین مقام دولت در شهرستان و نماینده ادارات زیربط ازجمله آموزش و پرورش، بهزیستی، مهدکودک ها، بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی و…برگزار و هرکدام از دستگاههای یاد شده موظف شوند برای پیشگیری از آسیب ها راهکار عملی دهند تا دیگر در جامعه شاهد اینگونه اعمال فجیع نباشیم.

img_6820img_6823

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، تشکیل، زنیجره
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • مهدیه

    آول خدا همه مریض ها بخصوص معتادان رو شفا بده اگه انسان مریض و حالت اصلی خودش رو از دست نده هیچ وقت نمیتونه هیچ کسی رو آزار بده چه برسه کودک اول اعتیاد باید ریشه کن بشه واگه انسان سالمی چنین رفتاری کرد حق با شماست پس به فکر ریشه کن کردن اعتیاد باشید

    مهدی

    واقعا متاسفم ....من فقط میتونم بگم با نظر سرکار خانم مهدیه موافقم

    محمد

    اعتیاد قبلا تو قشر بیسواد و کم بضاعت جامعه بود اما الان دکتر و اساتید دانشگاه ها هم رسیده . چون مواد رو بهترین تفریح میدونن این یه حقیقته و نمیشه ازش فرار کرد . جامعه افسرده است

    علیرضا

    الان با ایجاد حلقه مشکل ستایش و کل جامعه حل میشه؟!! با این ایده های قدیمی، مردم حساس نمیشن. بادور هم نشستن و هیجانی و احساسی شدن آنی مشکل حل نمیشه؛ اگر واقعا فکر آسیب کودکان هستید یک ایده،طرح جدید و خلاقانه به صورتی که بشود مشکل این کودکان را حل کرد ارائه دهید. زنجیره هم به درد خودتون میخوره. ریشه یابی، راه حل، ارائه و پیگیری و اجرا.

    شهروند رفسنجان

    ضمن تنبیه خاطی باید علت اصلی که همان اعتیاد است را ریشه کن کرد. در این زمینه عملکرد و برنامه دستگاههای مختلف دولتی وانتظامی و قضایی چیست؟؟؟؟؟