۳۰ هزار نفر در رفسنجان صاحب دفترچه بیمه سلامت شدند

  • شناسه خبر: 24214
۳۰ هزار نفر در رفسنجان صاحب دفترچه بیمه سلامت شدند

فرماندار رفسنجان گفت: در راستای طرح تحول نظام سلامت و استفاده از خدمات بیمه ای، ۳۰ هزار نفر در رفسنجان صاحب دفترچه بیمه سلامت شدند.

فرماندار رفسنجان گفت: در راستای طرح تحول نظام سلامت و استفاده از خدمات بیمه ای، ۳۰ هزار نفر در رفسنجان صاحب دفترچه بیمه سلامت شدند.

به گزارش”روراستی” ملانوری پیش از خطبه های آخرین نماز جمعه رفسنجان در جمع نمازگزاران افزود: شهرستان ما مشکلات فرهنگی اقتصادی دارد که باید با اتحاد و  همبستگی آن را حل کنیم.

وی بیان داشت: در این شهرستان طرح تحول نظام سلامت همپای کشور در حال اجراست و در راستای استفاده از خدمات بیمه ای در این طرح ۳۰ هزار نفر دفترچه بیمه سلامت دریافت کردند.

فرماندار رفسنجان از از اتقای سطح بناها و ساختمان های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی یاد کرد و تصریح کرد: در دو سال گذشته هشت هزار و ۷۰۰ متر مربع بنا با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان ایجاد شده است و ۵۰ هزار متر مربع در حال احداث می باشد.

وی ادامه داد: در زمینه اقتصادی و کشاورزی با بحرانی به نام آب مواجه هستیم، یک هزار حلقه چاه آب در این شهرستان وجود دارد که ۹۵ درصد آن در بخش کشاورزی استفاده می شود و سالهای زیادی است که این شهرستان دچار خشکسالی شده است.

ملانوری گفت: بیش از ۵۰ درصد آبها به دلیل مصرف بی رویه و شیوه های آبیاری غرق آبی هدر می رود که باید شیوه های نوین جایگزین آن شود.

ملانوری بیان داشت: طرح انتقال آب از خلیج فارس برای صنعت و انتقال آب از بهشت آباد برای شرب در حال انجام است که با این مهم بخش زیادی از نیازهای آبی استان رفع می شود.

وی خاطر نشان کرد: طرح های تحقیقاتی پژوهشی خوبی از سوی جهادکشاورزی برای افزایش تولید و مصرف بهینه آب اجرا و نتیجه داده است، این طرح ها باید در بین کشاورزان ترویج داده شود و بین دانشگاه ها و کشاورزان تعامل وجود داشته باشد.

ملانوری در ادامه از آسیب های حوزه فرهنگی یاد کرد و ابراز داشت: خانواده مهمترین عامل برای کنترل فرزندان است که با باید محبت خود نگذارند فرزندان به دام آسیب ها گرفتار شوند.

وی اضافه کرد: ۴۵۰ نوع روان گردان در جهان تولید می شود و سود خالص تجارت جهانی مواد مخدر در سال حدود ۶۰۰ میلیارد دلار است. ماروز موادمخدر صنعتی به وفور تولید و یافت می شود و به دلیل در دسترس بودن یشترین مصرف در بین جوانان و نوجوانان را دارد.

وی عنوان کرد: سالانه ۱۰ هزار میلیارد تومان هزینه خسارت ناشی از مواد مخدر پرداخت می شود که این رقم می توانست در بخش اشتغالزایی کمک بزرگی در کشور باشد.

ملانوری از تقدیم ۴ هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز در راه مبارزه با مواد مخدر یاد کرد و گفت: دریچه ورود به اعتیاد، سیگار و قلیان است و خانواده ها باید مد نظر داشته باشند.

وی تأکید کرد: برای مقابله با پدیده های اجتماعی از جمله اعتیاد و مصرف قلیان باید برخوردها اجتماعی شود و مردم پای کار باشند.

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، بیمه، سلامت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • رضایی

    باسلام از ریش کندن چسبوندن به سبیل مثلا من بیمه خدمات درمانی بودم جلد دفتچه ام را عوض کردند اسمش شده بیمه سلامت از لحاظ تعرفه هم هیچ فرقی نکرده.

    رضایی

    از ریش کندن چسبوندن به سبیل مثلا من بیمه خدمات درمانی بودم جلد دفتچه ام را عوض کردند اسمش شده بیمه سلامت از لحاظ تعرفه هم هیچ فرقی نکرده.