حمایت خیران گمنام رفسنجان از ۷۰۰کودک یتیم استان

  • شناسه خبر: 22069
حمایت خیران گمنام رفسنجان از ۷۰۰کودک یتیم استان

مدیرعامل مؤسسه خیریه خیران گمنام رفسنجان گفت: ۷۰۰ کودک یتیم از ۱۵ شهر استان کرمان توسط خیران گمنام رفسنجان حمایت می‌شوند.

به گزارش”روراستی” دره‌کردی ظهر امروز در حاشیه بازدید مدیر مس منطقه کرمان از کارگاه خیاطی این مؤسسه اظهار داشت: این کارگاه محل خیر و برکت است و ۱۲ سال به‌صورت شبانه‌روزی در آن کار انجام شده است.

وی بیان داشت: در ابتدا با دو نفر و دو چرخ خیاطی کار را آغاز کردیم و تصمیم گرفتیم از ظرفیت مس استفاده کنیم و این باور را ایجاد کنیم که فقط لباس خوب در پایتخت تولید نمی‌شود.

مدیرعامل مؤسسه خیریه خیران گمنام رفسنجان با بیان اینکه نخستین‌بار با دوخت لباس آشپزهای مس کار را آغاز کردیم، تصریح کرد: ۹۰ درصد تجهیزات مجموعه اهدایی خیران است.

وی ادامه داد: با شرکت در مناقصه و به لحاظ کیفیت بالای کار تهیه این لباس‌ها بر عهده این مؤسسه است و حدود ۸۰ نفر در این کارگاه مشغول کار هستند که ۲۰ نفر از سال جدید به مجموعه پیوستند.

دره‌کردی عنوان کرد: ۳ هزار و ۲۰۰ نفر زیر پوشش خیریه هستند و ۷۰۰ یتیم از ۱۵ شهرستان استان به‌عنوان فرزند معنوی توسط خیران حمایت می‌شوند و در بانک کشاورزی حسابی برای آتیه آن‌ها افتتاح شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰۰ درصد عواید حاصل از این تولیدات صرف ایتام و افراد نیازمند می‌شود.

مدیرعامل مؤسسه خیریه خیران گمنام همچنین از کمک در احداث ۱۵۰ واحد مسکونی با همکاری کمیته امداد امام‌خمینی برای نیازمندان خبر داد و عنوان کرد: یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون‌تومان برای این مهم از سوی خیریه اهدا شده است.

۵۴۲

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، خیرین، گمنام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :