زیرآبی رفتن برخی جراید اصلاح طلب با تبلیغات غیرمستقیم از کاندیداها

  • شناسه خبر: 20739
زیرآبی رفتن برخی جراید اصلاح طلب با تبلیغات غیرمستقیم از کاندیداها

یکی از هفته نامه های اصلاح طلب با تبلیغات غیرمستقیم و چاپ عکس یکی از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی شعور سیاسی مردم انقلابی شهر را زیر سؤال برد.

یادداشت///

به گزارش”روراستی” این روزها همه جا سخن از قانون و قانونمند بودن افراد است و به ویژه کاندیداهای مجلس را به رعایت قانون دعوت می کنند و آن ها هم تا حدی به قانون عمل می کنند.

تبلیغات قبل از زمان مقرر ممنوع! این جمله ای است که از شروع روند انتخابات همواره بوده اما عده ای آن را رعایت نمی کنند و قانون را دور می زنند.

اما اینکه یک هفته نامه بخواهد قبل از انتخابات عکس کاندیدی را چاپ کند و به گونه ای بزرگنمایی کند جای بحث دارد.

این هفته نامه اصلاح طلب که دم از رعایت قانون می زند و در نوشته هایشان« مردم می دانند» را مکرر  کار می برد و غیر مستقیم افراد را تخریب می کند، این را نیز باید بداند مردم تبلیغ از کاندیداها را قبل از زمان قانونی به هر شکلی که بخواهد باشد حتی اگر نامی از نامزد بودن فرد مورد نظر برده نشده باشد، را نیز خوب می فهمند.

در این هفته نامه  بیش از پیش از فتنه گران و دوستداران فتنه گفته شده و پیامی از یکی از سران فتنه که نظام در برابر آن ها رأفت نشان داده به چاپ رسیده است، باز هم جای بسی تأسف است که اینگونه مطالب از سران فتنه چاپ و منتشر می شوند و کسی دم نمی زند.

ملت ایران این را هم یادشان هست که فتنه گران چه کردند و حامیان فتنه در برابر قرآن سوزی و آتش زدن مسجد و کف زدن روز عاشورا و رقصیدن در روز شهادت سرور و سالار شهیدان دوعالم چگونه مهر سکوت بر لبان خود زدند و لبخندهای کریه خود را نثار فتنه گران کردند.

امروز سلطنت طلبان بی درد جایی در دل مردم ندارند، برخی خود را به ظاهر حامی مستضعفان ندانند و اینگونه موذیانه تبلیغ نکنند و تبلیغاتشان  را به زمان مقرر و با پرهیز از تخریب بسپارند.

انقلاب اسلامی ما بهای سنگینی داد تا استمرار یافت، در همین شهر رفسنجان افراد زیادی پای انقلاب ماندند و دم نزدند، بی توقع زندگی کردند و حضور خود در صحنه ها را بزرگنمایی نکردند. امروز در شهر رفسنجان افرادی زندگی می کنند که با تقدیم عزیزترین کسان خود در راه اسلام و قرآن در خانه ای کلنگی و تخریبی زندگی می کند و آنقدری که بعضی افراد طلبکار انقلاب هستند و توقع دارند وابستگانشان بر کرسی های مسند بنشینند، هیچ توقعی از هیچ کس ندارند، زیرا دنیا در چشمانشان بی ارزش است و برای دنیا نمی جنگند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، اصلاح طلب، انقلابی رفسنجان، روراستی، اصلاح طلب، تبلیغ رفسنجان، روراستی، جراید، اصلاح طلب رفسنجان، وررستی، هفته نامه، اصلاح طلب
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محسن

    مرگ بر فتنه گر.

    ممل

    مجلس باید راه درست و صلاح مملکت رو در پیش بگیره و جیره خوار نباشد .

    حسین

    خود شما بی طرفین؟ یا جانب حق رو براستی میگیرین