۲۰ باب خانه خرده فروشی مواد مخدر در رفسنجان پلمپ شد

  • شناسه خبر: 14638
۲۰ باب خانه خرده فروشی مواد مخدر در رفسنجان پلمپ شد

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از پلمپ و تعطیل شدن ۲۰ باب خانه خرده فروشی مواد مخدر در شهر و بخش های مختلف رفسنجان در شب گذشته خبر داد.به گزارش خبرنگار روراستی سرهنگ نصرالله عباسی در نشست مطبوعاتی افزود : خرده فروشی مواد مخدر یکی از دغدغه های مهم مردم است و در صورتی که بیش […]

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از پلمپ و تعطیل شدن ۲۰ باب خانه خرده فروشی مواد مخدر در شهر و بخش های مختلف رفسنجان در شب گذشته خبر داد.به گزارش خبرنگار روراستی سرهنگ نصرالله عباسی در نشست مطبوعاتی افزود : خرده فروشی مواد مخدر یکی از دغدغه های مهم مردم است و در صورتی که بیش از دو مرحله فروش مواد مخدر در خانه ای صورت بگیرد آن خانه تعطیل و پلمپ می شود.
وی تصریح کرد : توزیع مواد مخدر، این معضل خانمانسوز چشم نگران جهانیان را به خود دوخته است به طوری که هیچ کشوری به اندازه کشور ایران در جهت مبارزه با مواد مخدر هزینه نکرده است.
نصرالهی خاطرنشان کرد : در کشور مان طی سال گذشته هر هفته ۳ شهید تقدیم این راه شده است.
وی به معضل اجتماعی قلیان اشاره کرد و گفت : قدم اول اعتیاد به مواد مخدر، قلیان است باید در این راستا اقداماتی انجام شود که در رفسنجان از ابتدای امسال تا کنون ۲۰ واحد عرضه قلیان تعطیل شده است و در مرحله بعد تصمیم داریم ۴ قهوه خانه ای که دررفسنجان مجوز قهوه خانه دارند اما عرضه قلیان را در کنار کارشان دارند برخورد خواهد شد.
وی تصریح کرد : در مرحله بعد نیز بساط زشت عرضه قلیان در پارک ها برچیده خواهد شد و با عرضه این معضل در مغازه ها هم برخورد خواهد شد.
سرهنگ نصرالله عباسی گفت : سرقت های خرد نیز یکی دیگر از دغدغه های عموم است و از آنجایی که به فصل برداشت پسته نزدیک هستیم، باغداران و کشاورزان نکات ایمنی را رعایت کنند و از نگهبانان بومی استفاده کنند.
وی خاطرنشان کرد : طرحی با تقویت یگان امداد داریم که نخواهیم گذاشت موضوعات مسلحانه در باغات رخ دهد و در این راستا از باغداران دعوت خواهیم کرد و جلسه ای با آنها جهت آگاهسازی آنها انجام خواهد شد.
عباسی اظهار کرد : امنیت واقعی وجود دارد اما احساس امنیت د رمردم صفر است و اگر اتفاق کوچکی در جایی بیفتد مردم شایعه پراکنی می کنند و ان اتفاق را شاخ و برگ می دهند که همین امر موجب می شود احساس امنیت در مردم کم شود.
وی در پایان به رفع تصرف ۱۲ هکتار از اراضی ملی در رفسنجان با همکاریاداره راه و شهرسازی و شبکه دامپزشکی و عوامل نیروی انتظامی در حدود یک ماه گذشته خبر داد و گفت : در ۱۲ هکتار از اراضی دولتی در اسدآباد رفسنجان که ۲۰ سال گذشته به صورت عدوانی به تسخیر اتباع بیگانه و افاغنه درآمده بود رفع تصرف شد و به دولت بازگردانده شد.
وی اظهار کرد : این افاغنه در این مکان به پرورش غیر بهداشتی و غیر مجاز دام و ظیور می پرداختند و شیر و گوشت غیر بهداشتی روانه بازار می کردند.

برچسب ها:
مواد مخدر، روراستی، رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :