۱۶ طرح در نوق افتتاح و کلنگ زنی شد

  • شناسه خبر: 15022
۱۶ طرح در نوق افتتاح و کلنگ زنی شد

با اعتبار ۲۶میلیارد ریال ۱۶ طرح در نوق رفسنجان افتتاح و کلنگ‌زنی شد

با اعتبار ۲۶میلیارد ریال ۱۶ طرح در نوق رفسنجان افتتاح و کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرنگار روراستی ،  در روز سوم از هفته دولت با حضور فرماندار ، مشاور فرماندار در امور جوانان و جمعی از مسئولان بخش نوق  چند طرح در این بخش افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

این طرح ها شامل کلنگ زنی حفر چاه فضای سبز برای طرح جداسازی آب فضای سبز از آب شرب  در شهر بهرمان با اعتبار ۳۰۰میلیون تومان ، زیر سازی و آسفالت و جدول گذاری ۶۲هزار متر مربع معابر شهری و روستایی با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان ، افتتاح چاه آب بهداشتی روستاهای دقوق آباد ، حسین آباد و نجم آباد با اعتبار ۵۵۰میلیون تومان  با کمک خیرین و دولت ، افتتاح اورژانس ۱۱۵ بهرمان با اعتبار ۲۵۰میلیون تومان از سوی خیر و افتتاح سالن فرهنگی جامعه القرآن کریم و اهل بیت بهرمان با اعتبار ۲۰۰میلیون تومان از سوی خیر بودند.

حمید ملانوری فرماندار رفسنجان در حاشیه مراسم  کلنگ زنی حفر چاه فضای سبز بهرمان افزود: با توجه به بحران آب تاکید دولت بر جدا سازی آب شرب از آب فضای سبز است.

وی بیان داشت: در این راستا شهرداری ها مکلف شدند تا نسبت به این مهم اقدام کنند و شهرداری بهرمان اولین شهرداری بود که در این زمینه اقدام کرده و در استان برای اولین بار این کار انجام می شود.

IMG_8856 IMG_8875 IMG_8884 IMG_8886

برچسب ها:
رفسنجان ، روراستی ، افتتاح ، نوق
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :